čtvrtek 23. ledna 2014

eh, welcome?


Vítejte, vítejte!


Je rok 2014 a já bych chtěla menší změnu ohledně mého života. První věc je blogování. V září jsem vedla s jednou kamarádkou blog. Měly jsme celkem úspěch, ale po měsíci jsme toho ve škole měly hodně. Nestíhaly jsme nic přidávat a nakonec jsme s tím úplně skončily.

Nastal rok 2014, měla jsem v plánu už blog založit v lednu, ale já byla tak zanedbaná učením, jelikož naše škola uzavírala známky už 20.1. což bylo super, ale teď už dost o mně. Chci ale teď začít od znova a pevně věřím, že budu stíhat i přes školu.

V únoru, což je už za rohem, bude přibývat velmi hodně zajímavých článků. Proč? To se dozvíte velmi brzy! Budu se snažit, abych měla zajímavé články a tím bych přitáhla i nové čtenáře.

Sice je už pozdě, ale přeji Vám hodně úspěchů do nového roka a ať je tenhle rok ještě lepší než ten minulý!

Titi  

Žádné komentáře:

Okomentovat