čtvrtek 24. dubna 2014

blue jacket


Velikonoce jsem strávila v Praze, většinou doma. Ale o víkendu konečně vylezlo slunce a počasí bylo teplé. Tentokrát to udělám tak, že spojím fotky ze soboty a neděle dohromady, protože v obou dnech jsem měla poměrně stejné outfity a přišlo mi zbytečné, to napsat do dvou postů. 
První den jsem navštívila Průhonický park, kde jsem prý strávila hodně svého času v dětství. Pokud byste chtěli někdy zajít se fotit do přírody, určitě park doporučuji, Je velmi rozlehlý a má velmi zajímavá místa na focení a strávit tam den třeba s piknikem se vám vyplatí! 
Druhý den jsem vytáhla Gabriellu určitě se podívejte na její blog a vyrazily jsme spolu do centra. Našem cílem bylo fotit v uličkách, kde nebylo tolik lidí a Praha do toho určitě zapadá. Staré domy v gotickém, renesančním či barokním slohu v pozadí je přece úžasné. Poté jsme si řekli, že další úžasné místo bude Rašinovo nábřeží, mohly bychom pozorovat labutě a přitom fotit. 







/ coat, necklace - H&m / shirt, blue jacket - Vietnam / leggings - River Island /  shoes - Deichmann /









/ shirt - Bershka / shoes - Deichmann /

Každopádně jsem si Velikonoce užila, protože nám nefungoval zvonek. Jak jste si užili vy Velikonoce? 
P.S. Tento týden byly/jsou přijímačky a chtěla bych pogratulovat všem, kteří se dostali a vy, co jste se nedostali, nebuďte smutní, třeba vás vezmou na odvolání nebo budete mít i jiné šance a těm, kteří budou dělat zkoušky, držím palce! 
Tití

1 komentář: