středa 16. dubna 2014

first day in Singapore


V pondělí jsem odletěla do Vietnamu a už hned v pátek jsem letěla do Singapuru. Nedokážete si představit, jak moc jsem byla natěšená, jelikož jsem v Asií mimo Vietnamu nikde nebyla. Před odjezdem jsem měla na starost věci jako je hotel a místa, která bychom měli navštívit. Hned po příletu do Singapuru jsem měla pocit, že jsem v ráji. Všechno bylo tak čisté, obloha byla sytě modrá a všude byla zeleň. Podle článku na internetu byl Singapur na prvním místě, co se týče hygieny v ulicích a na veřejném místě, ale až tak čistý, jsem doopravdy nečekala. Co se týče dopravy, další věc mě překvapila je, že se jede jako v Anglii, Austrálii apod. tudíž řidič je na pravé straně a tím pádem je všechno jinak. Když jsem šla poprvé přes přechodník v Singapuru, koukala jsem se na špatnou stranu, ještě že mě žádné auto nesrazilo (hh). 






Jako první jsme navštívili Merlion Park. Park se nachází na břehu Marina Bay a stojí zde dvě sochy, který vystihuje jako národní symbol představující Singapuru skromnému začátku jako rybářská vesnice v roce 1964.  První věc, která mě nejvíc nadchla byl výhled na druhý břeh Marina Bay. Stál zde známý luxusní hotel, který má tvar lodě a drží ho tzv. skleněné sloupy a podle fotek na Google má úplně nahoře bazén, který je obklopen neviditelným sklem, takže to vypadá, jako kdybyste plavali na ničem. Další zajímavost bylo velké ruské kolo jménem Singapore Flyer, vypadá přesně jako London Eye, ale je vyšší a tím pádem je také nejvyšší ruské kolo na světě. 














Noční Singapur je boží, prostě nemám slov. Navštívili jsme Clarke Quay, což je čtvrť, kde jsou většinou restaurace na břehu. Dokázala bych klidně celý večer fotit budovy, které mají různá světla a procházet se v ulicích, protože v ulicích je vážná sranda a od ostatních městech je rozdíl v tom, že nejsou tady takoví ti opilci apod. 


 Vidíte tu budovu, kde jsou srdíčka? Ten dne byl Valentýn a ty srdíčka se hýbala! 



Všimla jsem si, že samotné fotky mám velmi málo, spíš je mám vždy se sestrou, ale snad to nevadí. Můžete se těšit na další dny o Singapuru! 
Byla bych velmi ráda, jestli byste mi mohli dodat nějaké inspirace na články, za každý nápad budu velmi vděčná. 
Tití x 

/ dress - Forever 21 / necklace - Primark / bag - Crop Town / bracelets - Primark, Claire's /


 


Žádné komentáře:

Okomentovat