neděle 4. května 2014

Benefit Cosmetics



Většina z vás jste už určitě slyšeli značku Benefit například od youtuberů. Pokud ne, tak vás s nim seznámím, abyste byli v obraze. Roku 1976 byla založena dvojčaty Jean a Jane Ford, teď patří mezi největší firmou kosmetiky se sídlem ve San Franciscu, Kalifornie. Jejich první výrobek, který vymysleli byla tvářenka a lip tint který se jmenoval "Rose tint" ale nyní je přejmenován jako Benetint.  Je stále jako nejpodávanější produkt a původně byl vytvořen v odstínu červené, které je zarudlé, že prý ho používali exotické tanečnice, které si ho dávaly na bradavky, aby vypadaly víc šťavnatě. 

Jak jsem se dostala ke značce Benefitu? Hodně byl zmíněný od youtuberů jako je Bethany, ale kamarádka měla řasenku they're Real! a já si řekla, že si ji vyzkouším. Na první pohled jsem si jí zamilovala už jenom ve tvaru, poté kartáček a pak, jak krásně řasy natočí, pročeše a zalepí se na ně. Doufala jsem, že budu mít příležitost si jí koupit v zahraničí jako je Singapur, protože u nás v Sephoře přece jenom mají dražší cenu. Naštěstí byl v Tang Plaza oddíl s Benefitem! Jak byl krásně ozdoben, ten oddíl určené pro "krásné dívky". Paní byla moc milá a nabídla mi krabičku, kde byla zrovna řasenka they're Real! a další tři produkty, ke kterému se brzy dostaneme.  





Řasenka they're Real! 
Určitě jsme o ní museli slyšet a ve většina recenzí jsou samé chvály o ní. Teď uslyšíte další chválu a to ode mě. Konečně jsem našla řasenku, se kterou jsme maximálně spokojená s ní, předběhla řasenku Great Lash od Maybelline New York, protože Great Lash měl jeden mínus. Ten mínus bylo, že slepovaly řasy a hádejte co. Mě They're real neslepují řasy! Takže pokud vás štve, že řasenka vám hodně slepuje řasy, tohle je pro vás ideální řasenka, ale velkou roli bohužel hraje v cenně, v Sephoře ji prodávají myslím že kolem 790 Kč, teď přesně nevím. Co teda všechno řasenka slibuje? 94% uvidíte svoje řasy, které jsou 'dramatické' dlouhé a objemné; 90% uvidíte, jak vaše řasy budou natočené; 94% vaše řasy pozvedne, ale bude to vypadat jako od přírody; 100% vydrží velmi dlouho. Procenta jsou měřeny podle hodnocení ostatních 
Kartáček: 'je navržený, aby nám odhalily řasy, který nikdo doposud neviděl'
Použití: Position wand horizontally wiggie from side to side, base to tip, to achieve maximum volum, lenght & lift. Hold wand vertically & stroke upward to curl & separate. Layer generously as desired  ( omlouvám se, že jsem to nepřeložila, ale nevěděla jsem přesně, jak to napsat, aby to v češtině dávalo smysl, takže mi přišlo jednodušší to nechat v angličtině)
Řasenka je pro mě velmi super, už jenom, že neslepuje řasy. Dále opravdu řasy pozvedne a natočí, aniž byste použili kleštičky, jenom musíte najít ten správný způsob, svůj objem doopravdy zvětší a vydrží mi od rána až do večera. Určitě ji doporučuji, ale velkou roli hraje ta cena, což je pro většina z vás problém, ale pokud pojedete někam do ciziny, tak si ji tam můžete koupit, je to určitě levnější a někdy jsou i slevy s ostatními věcmi. Fotky mých řas s řasenkou dodám brzy.  





the POREfessional 
O tomhle produktu jsem někde četla nějaké recenze, ale nepřesvědčilo mě to až tak, že bych to chtěla zkusit tolik, jako řasenku they're Real! Co to vůbec je? Jemný přípravek pro rychlé zmenšení viditelných pórů, kde vaše kůže bude mnohem hladší.
Použití pod makeupem: Nanášejte na hydratovanou kůži pro větší výdrž makeupu. Soustřeďte se na problémové části a rozetřete to prsty.
Použití nad makeupem: Lehce nanášejte na makeupu a rozetřete to.
Jelikož já vůbec makeup nepoužívám, jenom, když je nějaká příležitost a taky nemám tolik póru, nemůžu k tomu hodně říct. Hezky voní, výdrž makeupu nebyl nějak extra, ale to bude asi u každých bází. Znovu si ho nekoupím, možná až budu mít více pórů a zkusím to, jestli je pravda, že je zmenšuje.







Rozjasňovač high beam 
Na tento hedvábný růžový rozjasňovač jsem taky slyšela chválu, používají to někteří youtubeři a když jsem měla možnost si ji vyzkoušet, řekla jsem si, proč ne. 
Použití: Nanášejte a roztřete to nad makeupem na místa, kde chcete, aby se vaše pleť rozjasnila, většinou to je na lícní kosti. 
Názor na rozjasňovač budu psát v konturování obličeji (odhalila jsem vám další článek,hh), protože ho jinak moc nepoužívám, ale řeknu vám, že štěteček je velmi super, vůni neumím moc popsat, ale nemá moc příjemnou vůni, ale když to nanesu na obličej, není to cítit, hodí se pro světlou pleť a opravdu rozjasňuje.  







sugarbomb
Třpytivý a růžový lesk na rty vaše rty rozzáří. Voní velmi příjemně, jako sladké jahody. Nevím, co bych k tomu dodala, jen to, že jsem s nim spokojená jako s většina lesků na rty.





Chtěla bych vědět váš názor na značku Benefit, pokud jste se s nim už setkali. Pokud jste ještě neměli možnost, chcete ho vyzkoušet? Co a proč? Všechno si ráda přečtu. 
Tití 

Žádné komentáře:

Okomentovat